det är så tråkigt .

så jag skriver ist . helt värdelöst med datakunskap , vi har fan prov jämt och jag fattar inte hur läraren tänker , vi har 1 lektion i veckan , sen nu ska vi ha prov nästa vecka och det har vart lov och allt , men ingen vet vad vi ska ha prov på heller , ska fråga min lärare snart .. och sen när vi vet vad vi ska ha prov på är det typ 100 sidor vi ska plugga in på en vecka :O .. heelt sjukt !

igår när jag var på väg hem från kalaset , så pratade jag och pappa i bilden om en sak , som både han och jag blir irriterad på , så det känns skönt att ha någon på sin sida. sen blev jag så arg i morse på min "syrra" hon ska jämt väsnas och skrika på morgonen och hon är 8 år och vet att min far ligger och sover och att han blir arg , så jag sa åt na att hålla käften , men hon lyssna inte , så sa jag att pappa ligger och sover och att hon vet att han blir arg om han vaknar , då vart hon tyst så skönt , och katarina hennes mamma säger ju för fan ingenting blir så jävla arg . hon låter dom göra som dom vill typ.

åååh jag vill åka skidor , har inte åka så mycket i vinter för det har inte vart nå bra väder , vill att det ska vara en bra vinter så man kan åka mycket , förra året åkte vi jätte mycket , men i år åkte vi knappt något , så tråkigt , det roliga med vinterna är just att åka skidor :D annars är det värdelöst :) och med sommaren så är allt bra tycker jag :D aa kanske inte att myggor och sånt men solen är bra ;) ååh , jag som nyss tyckte att det blev vår så blev det vinter här igen , usch vad tråkigt . nu vill jag inte ha vinter jacka och långisar nå mer , vill ha sommarkläder :)

nu kom ida till skolan , hon försov sig , så nu ska jag prata med fyllot :D hade bra skriver mer sen , heej då <3

Kommentarer
Postat av: Jullan

Linda, du ska prata med mig ju :D
nu är jag faktiskt i skolan, även om man itne kan tro det, så är jag det . ;)
men jag är trött, tror jag ska hem, snart...
JAG RINGER DIG! :D

2008-03-03 @ 08:52:16
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: Jullan

LINDA , ÄR DU VID DATORN ? VA SOCIAL MED MIG MIN OSOCIALA ÄLSKLING! :D

2008-03-03 @ 09:02:29
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: Jullan

haha, ja det kan man blondie, även på dom jag har skrivit, du gör precis som du gjrode nyss , går in på dne som skrivit den, och svarar där i kommentarsgrejset. ;)

2008-03-03 @ 09:12:35
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: Jullan

men det är så man måste göra, och vill man att det ska stå svarar, så får man väl skriva dit det själv när man svarar ;)
vad gör du vid datorn nu ? :D

2008-03-03 @ 11:00:41
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0