det blir för mycket ibland

Fått för mycket påskgodis så jag vill inte se godis på ett tag, vill spy så fort jag ser påskägget, fast jag har knappt ätit något av det men mår inte bra av att se de. Har fått ett par jätte fina örhängen av min mor (: Ska snart gå och lägga min, vart sent inatt när vi kom hem och så vakna vi tidigt så ska sova ut imorgon om jag kan (: Kollade på en film nyss, tror den hette "rum 1408" , känner igen den, kanske finns en liknade film. Den var iaf bra! Ha det så bra, good natt ! 

Kommentarer
Postat av: Jullan

den filmen är inte alls de bra ju linda :D
så seg och konstig :D
kmru hit imorgon lr? :D ring isf! (L)

2008-03-23 @ 23:47:28
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0