. (:

Hej , kom hem från Emilia kanske halv 5 - halv 6 . Så gjorde jag mat , hämta ved , färsökte för eld men efter en halv timme gav jag upp , men den lever :) Så luktar jag rök tack vare de , så ska in i duschen nu snart . Och slänga kläderna i tvätten. Sen efter det ska jag kolla på tv eller sitta vid datorna beror på om det är något roligt folk inne.
Sen när vi var hos Emilia så blev vi utelåsta i 30-40 min , haha . Vi tog in hästarna och medans vi gjorde det så åkte micke och låste dörren :) Så stog vi där och pratade , sen så kom dom , så gick vi in så skulle vi färga håret på Emilia men dom hade ingen (mössa med hål i) så då skulle dom åka och köpa det sen , sen när dom skulle äta gick jag hem. Imorgon är det skola, fyfan :) Nu ska jag gå och äta igen innan jag går in i duschen .

Nu har i alla fall pappa fixat tillbaka sin tand igen så nu vågar han le , hehe ;D <3 


Kommentarer
Postat av: TanjaEllwood

jag minns inte hur man gör allt, men jag kan ju göra en bild som du kan ha som banner i photoshop sen efter provveckan

2008-03-11 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0