.

Jag tycker det är så tråkigt att vara hemma från skolan så länge, men gör ju ingenting hemma. Jag blir jämt så rastlös. Men på måndag ska jag iaf till skolan.Och då går vi bara 3 dagar i skolan ,sen äre looov igen :D Så himla skönt må ja säga :) Ska köpa ramar idag på dollar så jag ska sätta upp lite bilder, men lär skriva ut några först och det lär jag göra hos mamma tror ja, vet inte om skrivaren funkar här, men jag lär köpa riktigt sånt där papper så det ser ut som riktiga kort och inte bara papper men det är fint det med, det såg jag iaf att det var i Juliαs rum :D 

Sitter och lyssnar nordman just och pratar mamma. Jag tycker nordman är så bra, har tyckt det rätt länge. Han har sånn skön musik, sen fina texter. Jag är så jävla trött, sov jätte dåligt inatt , vaknade hela tiden typ. Men får väl se om det blir en lugn helg eller inte, beror på om jag orkar . Men nu ska jag dra , hade bra så länge . puss


Kommentarer
Postat av: Jullan

men jag har inte bara pappaer , jaga har fotopapper med ju ditt äggggg :D ska du köpa fotopapper ? ;D

2008-03-14 @ 11:24:50
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: Jullan

näe , inte på dom , men på annat :D hur många ska du köpa och vilken storlek ? ;D

2008-03-14 @ 11:58:05
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0