god kväll

i morse när jag vakna så började det med att katarina va sur på mig , orkar inte med na så jag sket i allt . Fixade mig , för ja skulle på kalas i järbo , lasse fyller 40 år :) så när jag satt i bilden på väg till tåget , hörde jag låten "åå när ni" och då tänkte jag på när jag och julia satt i min stuga med mina grannar , och så nämde jag de , och dom trodde jag var knäpp , sen så berättade jag en gång när jag skulle skaka vår drink vi hade blandat till att de spruta , det lär typ så här :

jag bara skaka och de bara spruuuuta ut :D
sen kolla dom på varandra och trodde att jag hade gjort något annat , men så vare faktist inte . :)
det vet iaf julia :D är så sjukt trött så nu ska jag gå och sova , men ja kan skriva mer imån när jag sitter i skolan och har datakunskap :) good natt <3

Kommentarer
Postat av: Jullan

haha, söt rubrik "God kväll" låter som typ en gammal gubbe på rapport på SVT lr nåt ;D nejdå , du är alltid så söt, och det vet ju jag :D ring och väck mig imorgon bitti älskling :D jag ringer dig sen på rasterna ;) loveu

2008-03-02 @ 23:02:21
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0