goood morgon :D

Jag vaknade för några timmar sen av en elefant , hahah vilket är min far som inte kan smyga på morgonen . Så pratade han i telefonen jätte högt och man hör skitbra till andra våningen .. Han är som han är , så såg jag att mina mjukisbyxor hade smölt sönder nere på benet ;'D Så frågade jag vad han hade gjort med dom , men han vet inte själv även fast det var han som tvättade och hängde upp dom :)
 
Pratade iaf nyss med Emilia , vi ska åka och köpa hårfärg till henne hon ska slinga håret . Så det ska vi göra i dag på vår lediga dag , nej men sen ska vi ut och gå med hennes hästar , och något ,mer eller vad hon sa :)
Sen så har jag busat med min katt , vi lekte jaga , först jagade jag henne , sen jagade hon min . Vart helt slut :) men nu ska jag till köket och fixa något att äta , ha det bra . Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0