haha.

idag när vi hämtade micke så frågade ann-marie vilket lag vi heja på, pappa och micke sa såklart leksand och då ville jag vara jävlig så jag sa mora, men det gick inte så bra för dom, men fan vilken stämmning det var, helt sjukt !! satt högst upp i mitten, kunde inte bli bättre ! =) nu sitter jag och dricker cider, jätte gott :)
 
ja juste med tanke på det så var det en kille som frågade mig.
han : finns det ett ställe i gävle som heter brynäs?
jag : haha jaa !
han : fan va coolt !

men vad är det för coolt med de ? :P

Kommentarer
Postat av: Jullan

skadu också festa ? ;D
lr har du fått en av din pappa som förr , för att han tyckte du "förtjäna" de? :D

2008-03-29 @ 21:30:49
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0