hon hoppar högt!

Det känns som om vi redan är ett par, du och jag visst blir det vi en dag .

Var alla var munter i min familj då, igår när jag prata i telefon var min katt helt galen hon hoppa på mig utan anledning, fast hon är så feg så hon hoppar undan på en gång, sen när jag kom och gick så hoppa hon fram framför fötterna på en sen flög hon 2m upp i luften ungefär vet inte varför hon kanske blev rädd :) Sen idag så har jag vart och handlat med katarina på ica maxi, fast det var lite tråkigt för jag var och storhandla igår med mamma och leif. Nu sitter halv familjen och kollar på rome, men jag vill inte se för jag ligger lite efter dom är på kap 7 och jag på 3 bara .. Så det kmr säkert aldrig bli av att jag kollar på de, för det är tråkigt att kolla själv om jag inte gör det när jag är sjuk :) Då har man all tid i världen!

Sitter och lyssnar på jumper just nu, jag tycker dom är bra fast bara vissa låtar! Och äter godis såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0