i morgon är det lov

ja imorgon efter skolan är det ju lov, vad skönt, vad ska jag göra då ? hoppas inte emilia blir sjuk så vi kan hitta på något innan jagd drar mig hem mot gävle :) pappa och jonas och några ska på hockey på fredag, sen på lördag så ska jag och familjen äte påskmat hos farmor, mys. sen efter det tar jag bussen hem till mor :) ska bli ska skönt med lov känner jag, även fast jag bara vart i skolan i 2 dagar så är jag redan trött, va sjk typ hela förra veckan. känner mig inte så bra idag heller ont i huve, sen känns det som att man ska spy ibland för att jag har så ont i magen, fast jag gör det inte som tur är! idag så ska jag kolla på någon film/serie vi fick hem idag rome hette den tror ja får väl se om den är bra :) min far var riktigt snäll idag han hämtade mig i djurås så att jag slapp sitta och vänta på bussen i 1 timme! jag vill festa det va ett tag sen, hoppas det blir något sånt i helgen eller veckan, ser fram emot det isf :D

Kommentarer
Postat av: Jullan

VI SKA FESTA LINDA! :D
jag har och kan fixa dricka till dig! :D

2008-03-18 @ 20:10:21
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0