världens tråkigaste dag

Det kom en kille från vägverket och skulle ha en kurs med oss hela dagen , hur tråkigt som helst . Vi fick 4 raster på hela dagen och dom var inte långa ( som mest var det 15min ) så satt vi från 08.00-15.25 . Så jag fick springa till bussen för att hinna med den . Så kom killarna fram till att killen (från vägverket ) var bög , okej han såg lite bögig ut och han fixade håret varje sekund typ . Så Wikman vart helt galen , så tänkte han fråga om han gillade killar ;'D men det blev aldrig så :) så fick vi göra 4 prov för att se om vi hängt med , sen fick vi ett slut prov som vi fick göra i grupp och min grupp hade alla rätt (Y) . Fast innan det fjärde testet så satt jag och Wikman och lyssna på musik vi orkade ine höra nå mer , sen så chansa jag på frågorna och det gick bra för de ;) Nu ska jag upp och spela x-box , släppa ut katten och äta . Får se om jag skriver nå mer för idag lite senare , hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0