nära döden upplevelse ;o

idag satt vi och lyssna på nå föreläsning så mitt upp i allihopa så skulle så klart jag sätta i halsen, så ja kunde inte andas, så försökte jag få upp så mycket saliv det gick för att sedan svälja det så att tablette skulle bli mindre men det gick inte framåt tyckte jag :o så jag skulle säga till emilia att ja inte kunde andas men fick inte fram ett ljud, så försökte jag igen så hörde hon va jag sa, så sa hon till läraren, så precis när han kom, så kom andan sakta men säkert tillbaka. jag var helt svettig hela jag och helt röd och skaka så in i nordens, sen en timme senare när det var slut var jag helt blöt på ryggen och rumpan kändes det som ;o skit läskigt, ja hade kunna dött där! sen så började både jag och emilia skratta men jag vet inte varför men det var väl därför :')
emilia: linda du får inte skrämmas så där! :p 
men det va ju inte mitt fel, det var tablettens fel tycker jag iaf, känns skit konsigt i halsen nu iaf! sen sa flera stycken att alla kollade på mig, så alltså tyckte dom att jag var mer intressant en den där gubben som prata. men jag vet inte ja, jag hade fullt upp med annat så jag vet inte vad alla kolla på!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag kände också så, det är ju skumt när man är van vid långt hår. Det var ju tur det :P
Shit, vad läskigt att sätta i halsen sådär!

2008-05-06 @ 18:18:26
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: JULLAN

jaha ;)
okeej ,good :D hör av dig när du är i gävle då :D vilka dagar är du i gväle då förresten? :D

2008-05-06 @ 20:22:39
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: sandra

Ja det brukar ju vara så. Du kommer nog att gilla det snart. Det är ju bra det! Haft en bra dag?

2008-05-06 @ 22:14:16
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

ah, vad skönt! vad har du gjort resten av dagen då? jadå, riktigt bra dag. mest njutit av solen, orkade inte riktigt med ekonomin idag :P

2008-05-07 @ 16:22:29
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0