duktiga lilla jag

blev inget bloggande igår pga av att vi fick hem kattungen och för at jag och joanna skulle åka hem.
katten är så söt, bild kommer sen. kom nyss hem från körskolan har kört lite, gick bra och jag va på gott humör!
idag har jag varit duktig har städat toaletten och mitt rum, så nu är de nog inte ett dammkorn kvar!

malin ringde idag med, vi får ju inte glömma att köpa present till anna och mat, fan vad synd att jag inte kan följa med till gröna lund, vill verkligen men körkortet går före i detta fall. men om du läser de här så kan du väl ringa sen, så ska jag prata lite med dig!

nu sitter jag och äter nyplockna hallon från gården, de är ju så gott men skulle vara godare med lite glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0