efter en dag på ..

efter en dag på jobbet så har jag nu kommit hem
och de är jätte skönt, jag hoppade in idag ist för
katarina som hade mycket att göra hemma, de
är hon som har affären, för er som inte vet så
har hon en möbel affär, jätte fina saker som
hon gör om. de va lite tråkigt i början för de
kom inte en kund på över 1,5 timme och då
blir jag rastlös. menmen, sen varti de full fart
ist.

ikväll blir de att bara ta de lugnt ska upp tidigt
imorgon för att jag ska åka iväg och klippa mig
och lägga i lite slingor, kommer bli så fin innan
skolan börjar igen, sköönt ! puss på er så länge !

Kommentarer
Postat av: Emelie

tackar! håller på att göra om min design...men man blir ju nästan knäpp i bollen av sådant... heeelt galet vad mkt det är att kolla upp :(

2009-08-13 @ 16:55:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det är ett tag hihi :D

Tack så jätte mycket! :D

2009-08-13 @ 17:46:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0