inte långt kvar nu


börjar med en bild från igår, nu slipper jag passa dom nå mer på ett tag men dom är ju go ibland så de gick bra!
idag åker jag och joanna hem igen till borlänge, för idag kmr pappa och katta hem från gbg.

nu är de inte långt kvar till körkortet kanske, beror ju på hur de går. men jag hoppas att jag klarar de så slipper vi lösa mer pengar. så får jag vara lite fri innan skolan börjar med!

idag så ska vi kanske åka och hämta kattungen, hoppas de så jag får se sötisen innan jag åker hem. ska bli så kul med en till katt, är de en tjej tror jag de ska heta skrollan. då har jag fyra små söta katten, ett år mellan varje.

igår såg jag en bra film på tv, lugnt vatten. fast jag tror att jag har sett den förr kände igen slutet. sen dagen innan de såg jag också en bra film men kmr inte ihåg vad den hette men de va något med vatten de med eller storm.

jag tror jag ska börja blogga lite igen eller jag har väl redan börjat men de blir väl inte som förr utan kanske ett-två inlägg per dag bara. men jag vet inte om jag orkar vi får se, men jag har ju börjat lite igen så vi får se när jag tröttnar. gick ju bra förr när jag blogga iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0