ibland är allt så jävla underbart.

nu har jag kommit in i en period när allt är underbart, känns så skönt. va på körskolan här om dagen och körde där för första gången och de gick skit bra, sen imorgon har jag apu som hittills har varit kanon. ihelgen åker jag hem ska till banken med mamma, sen ska ja vara med malin förhoppningsvis! Just nu ligger min katt i mitt knä och leker med mitt tröjsnöre, snart ska jag väl göra mat och kolla på tv. och tjejerna i skolan är ju hur härliga som helst. allt är bra hemma. nej de kan inte bli bättre just nu.


och på nyår hade jag iaf superkul, mycket bättre en förra.


och de som inte är lika bra de är tanden och dig men just nu bryr jag mig faktist inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0