jag som inte ..

jag som inte hade något att göra idag, men jag fick något att göra. vi åkte in till s-viken så passade på att övningsköra, sen har jag lagat mat (så duktigt jag är), sen ska vi snart till maggan, vi skulle vattna lite blommor och plogga jordgubbarna. snart får dom hem hunden och snart få vi hem vår kattunge, jippi !!!

va ju hem till pappa igår och jag blir så less, nu har dom haft sönder två saker, men de va inga speciella saker men ändå, de va en smykehand och nån gammal porslin som jag haft sen jag var liten. och sterion hade åkt ner i golvet med men de funkar nog ändå! och katta snackar massa skit till min pappa om att jag jämt har ont i magen, fan jag pratar ju inte ens med kärringen typ, så pappa ville att jag skulle kolla upp de men jag tog ju prover när jag åkte in och de va ju inget fel på varken blindtarmen eller magen. på en gång när jag kom hem dit blev jag irriterad.

 lägga in några bilder från gbg och p&l.
 

 emma, natta & linda

emma och natta

linda

linda, emil och emma

wiik och linda



mamma och linda

jonna

leif och jonna

syrran och jag åker

jonna, mamma, madde och linda

avslutar med denna bild, jag har iaf gjort rätt mycket i sommar inte bara de
jag visa nu utan mycket mer och roligare ska de bli. nej nu ska jag åka till
maggan och göra de vi skulle fixa där, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0