beslutångest

Idag har mitt humör svajat lite, har för det mesta varit glad men sen helt plötsligt blev jag lite sur som jag blev för någon timme sen på pappa, nä'r jag kom hem var han skit glad men jag var fortfarande sur sen så skulle han åka och då kände jag mig lite dum för att jag va så sur, men skitsamma.


Har lite beslutångest, för Sandra har bjudit mig på fest på lördag och jag vill ju gärna gå men ska jobba på söndag sen är jag ju hos mamma denna helg så jag vet inte om jag ska skita i att åka hem till mamma eller om jag ska gå på sandras fest och inte dricka..

Kommentarer
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: haha nejdå!

hur mår du? :)

2009-11-24 @ 18:37:19
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: det är jätte bra med mig, hade ont i armen men nu - inget! :D

2009-11-24 @ 18:51:41
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0