lite efter

Jag är ju lite efter, eftersom att jag jobbade i söndags så såg jag inte ensam mamma söker, så jag kollade på de nyss. Och jag tyckte dom gjorde ett bra val förutom Madelene, men hon är så fin så hon hittar nog en kille ändå. Den som gjorde mig mest glad var Ulrika, tyckte hon valde helt rätt kille!

Och Helena vet jag inte ens vad jag ska säga om men det är väl kul för henne att hon dras till yngre killar, men jag tänker ju hur länge kommer han att tycka att hon är snygg, hon börjar ju bli gammal, han har hela livet framför sig, han vill säkert ha barn om några år och då vill inte hon de. Men man får vara glad för deras skull.

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindstrom♥

Sv: Jaha, haha. Okej. :) Läget? :)

2009-11-12 @ 13:35:45
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: Thilda

Sv: Tack så jätte mycket(:

det är bara bra med mig nu, sj :)?

2009-11-12 @ 22:33:44
URL: http://mathiildaniilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0