även jag kan vara på riktigt dåligt humör

Mina kära granne jonte var här på besök igår, vi snackade lite sen kollade vi på tv.

Efter någon timme när han hade dragit hem så gick jag och la mig, vaknade av att hemtelefonen ringer. Jag minns svagt att jag går upp och svarar, jag hör att de är mamma och blir arg för att hon väckte mig. Sen vaknade jag idag, det första jag fick göra vad att krånlga med bilen och skotta snö sju på morgonen, vilket inte var så lyckat, det tog en timme innan bilen var uppe från vår lilla uppförsbacke! Sen det första man fick göra på apun var att fog vilket jag hatar sen var fogen cp! Lyckad morgon, men sen så ringde i alla fall mamma, hon sa att när vi pratade på kvällen (då hon väckte mig) så hade jag frågat vilken dag de va, haha. Och självklart var jag skit sur!

Det var nog tack före henne jag vaknade på fel sida, fick inte min dagliga sömn! Haha.

Sen idag när jag kom hem tog jag tag i att skotta bort de mesta av snön, sen vattnade jag dom halvdöda blommorna, sen gjorde jag i ordning lite fika och kolla på en film, så nu känns allt som vanligt igen!


Kommentarer
Postat av: H A N N A

sv: jorå helt okej :) själv då?

2010-03-22 @ 20:08:14
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt söt du är gumman :)

2010-04-04 @ 14:16:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0